Аз пък си мисля че капачката на разширителният съд или радиатора ,умишлено имат клапан който да държи налягането в системата около 1.2-1.4 бара.Просто водата на различно надморско равнище завира на различни градуси.По този начин в общи линии ,водата завира на около 105 градуса независимо от морското равнище.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Обезвъздушаване, прелива казанчето.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщениеАз пък си мисля че капачката на разширителният съд или радиатора ,умишлено имат клапан който да държи налягането в системата около 1.2-1.4 бара.Просто водата на различно надморско равнище завира на различни градуси.По този начин в общи линии ,водата завира на около 105 градуса независимо от морското равнище.
А онова за парната баня на двигателя дето го написа онзи направо ме втрещиако заври ебати двигателя, ебати охлаждането
Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:00.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщениеАз пък си мисля че капачката на разширителният съд или радиатора ,умишлено имат клапан който да държи налягането в системата около 1.2-1.4 бара.Просто водата на различно надморско равнище завира на различни градуси.По този начин в общи линии ,водата завира на около 105 градуса независимо от морското равнище.
При 100 гр водата ври на морското равнище и при около 93 гр. при 2000 m надморска височина.
В крайна сметка целта на въпросното налягане е водата да не ври.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщениеАз пък си мисля че капачката на разширителният съд или радиатора ,умишлено имат клапан който да държи налягането в системата около 1.2-1.4 бара.Просто водата на различно надморско равнище завира на различни градуси.По този начин в общи линии ,водата завира на около 105 градуса независимо от морското равнище.
---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:01 ----------
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеводата в затворена система на двигател обикновено завира в рамките на 116- 119 градуса, различно е за различните коли.
А онова за парната баня на двигателя дето го написа онзи направо ме втрещиако заври ебати двигателя, ебати охлаждането
Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеИ като добавиш че всъщност имаме смес от антифриз и вода а това значи по-висока температура на кипене.
---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:01 ----------
Онзи случайно също така смята че температурата на водата в различни точки на водният кръг е различна. И той не ти каза да отваряш капачката на разширителния съд при загрят двигател а да я отвориш и да го оставиш да работи. И няма да имаш гейзер.
Я разкажи пак за парната баня на двигателя, къде отива парата? Не вдига ли парата налягането, гледам карат разни парни машини, сигурно има някакво налягане, гърмят чат пат котли и други такива?Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:18.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеИ като добавиш че всъщност имаме смес от антифриз и вода а това значи по-висока температура на кипене.
---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:01 ----------
Онзи случайно също така смята че температурата на водата в различни точки на водният кръг е различна. И той не ти каза да отваряш капачката на разширителния съд при загрят двигател а да я отвориш и да го оставиш да работи. И няма да имаш гейзер.Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщениеАз пък си мисля че антифриза има други полезни свойства за охладителната система. И вдигането на прага на завиране на охладителната течност, не е сред тях.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеЧувал ли си, че на Марс не можеш да си свариш яйце?
Я разкажи пак за парната баня на двигателя, къде отива парата? Не вдига ли парата налягането, гледам карат разни парни машини, сигурно има някакво налягане, гърмят чат пат котли и други такива?
Принципът на парният двигател е съвсем различен. Там целта е да създадат поток свръх нагрята пара на който да приложат механично съпротивление за получаване на постъпателно движение на бутало.
В АЕЦ също ползват свръх нагрята пара. Автомобилната система е по-скоро чайник с капак а не казан за дестилацияAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеВ интерес на истината антифриза повишава температурата на двигателя, но само с 9 градуса, не завира при 109 защото е под наляганеAlfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщениеТака е . Това което исках да кажа е , че с антифриз или без то течноста ще заври на около 115 градуса както казваш.
а на Марс не може да се свари яйце защото водата ще кипи при много ниска температура( защо), а белтъците на колко градуса денатурират- към 50 градуса. Не знам как може да загубиш водата там, освен да ти се разтреперят ръцете, че не знаеш фундаментални нещаLast edited by lordliness; d.m.y г., 21:47.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщениеТака е . Това което исках да кажа е , че с антифриз или без то течноста ще заври на около 115 градуса както казваш.Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеИ ако охлаждащата течност в автомобила ти достигне 115 градуса (след преминаване през радиаторът) дали пък няма да видиш облаци пара под капака?Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеИ ако охлаждащата течност в автомобила ти достигне 115 градуса (след преминаване през радиаторът) дали пък няма да видиш облаци пара под капака?Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщениеКолега хващаш се буквално за цифрите.По-нагоре някъде Лорда писа -зависи от марката автомобил.Моята старата 156 , на Калояново повече от 110 градуса не е вдигала и не е завирала.Преди мнооооооого години имах Опел Омега.Та там РАБОТНАТА температура на ДВГ беше 110-115 градуса.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщениеКолега хващаш се буквално за цифрите.По-нагоре някъде Лорда писа -зависи от марката автомобил.Моята старата 156 , на Калояново повече от 110 градуса не е вдигала и не е завирала.Преди мнооооооого години имах Опел Омега.Та там РАБОТНАТА температура на ДВГ беше 110-115 градуса.Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
Comment